Alla inlägg den 11 april 2011

Av Annelie - 11 april 2011 20:13

Idag styrde vi bilen mot Kungsör, där skulle vi träffa Mikaela och Flashi.

Mikaela skulle hjälpa mej att komma igång med lite agiliti träning.

Amira och jag gick ju en kurs för länge sedan, Jack har ju bara gått med Emilia på barn med hund, så vi kan inte så mycket.


Vi började med en promenad sen fixade Mikaela en bana, sen gick hon igenom lite tips

,  vi började  lite smått med ett hinder i taget , men vi kunde öka ganska snart.

Mikaela filmade, men det får ni se senare    ( kanske ).

Jack tyckte att det var jättekul, att det var en innomhushall brydde han sej inte om, han var väldigt fokuserad och riktigt på.

Mikaela sprang med honom några gånger också, och jag  lånade Flashi, hon har blivit såå duktig.

Vi hade hyrt hallen två timmar och det gick alldeles för fort, efter träningen så åt vi lite lunch och gick en runda till med hundarna, sen var det dags för hemfärd.

En riktigt givande dag och jag är riktigt nöjd och stolt över min lilla gubbe   .


Kramar från oss   


Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards