Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Annelie - 21 mars 2011 15:56

Nu har jag tröttnat på blogtown som man nästan aldrig kommer ut på.

Så nu ska vi testa och blogga här, så får vi se om jag lär mej att lägga ut bilder och fixa lite   ..


Idag har hundarna och jag varit i Norrköping och träffat Bibban, vi gick en promenad med hundarna sen vart det fika och MYCKET prat, det var ju alldeles för länge sen vi träffades   ...

På väg hem så stannade jag på plantagen och köpte såjord och minidrivhus, det är ju dags att så frön nu. Förra året sådde jag inte ett enda frö jag var så förbannad för  att mitt växthus rasade sönder under snön den vintern , men det ska bli annat i sommar

jag vill ha mycket blommor i trädgården i år   ...


Kramar från oss    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om mina hundar ,våran träning och tankar som kommer upp.
Jag skriver inte varje dag utan när andan faller på och det kan gå lång tid i mellan inläggen .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards